Knutselen

Gisteren ben ik weer aan iets anders begonnen. Ik heb in de tuin een aantal pallets staan waar ik mee ga "knustelen". Ik was ze aan het bekijken en ineens had ik een idee; een soort van barretje in de tuin, of zo.
Nog niet echt heel duidelijk hè? Maar dat komt nog wel!
Dus ik 2 gelijke pallets uitgezocht, en deze opgeschuurd zodat de splinters weg zijn en het veilig is.
Ze wit geschilderd, en later aan elkaar vast gemaakt. Nu nog even wat mooie tegels scoren en het "barretje" is klaar! Dus de foto volgt nog als het helemaal klaar is, ben benieuwd wat jullie ervan vinden :)

Vandaag wordt er denk ik niet zoveel "geknutseld", de andere meubeltjes waar ik nog mee bezig ben staan even op een lager pitje, omdat ik nog wat gereedschap en dergelijke moet kopen voordat ik verder kan. Lees: een paar lange spijkers...
Dus dat ga ik morgen maar is even halen, en dan mag mijn vriend meteen even wat plankjes zagen aangezien hij daar net iets handiger mee is dan ik:) OF ik ben gewoon onhandiger.. Dat kan natuurlijk ook!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten