Klaar!

De kapstok is nu helemaal af! Het enige wat nog ontbrak waren de haken.
Deze kapstok staat nu ook te koop!
Kijk hiervoor bij de te koop pagina (naast het kopje startpagina)
De kapstok is gemaakt van goed stevig hout en is erg duurzaam (en bovenal gerecycled!).
Het is dat ik al een kapstok heb anders had hij nu hier gehangen..
Ik heb de kapstok expres onbehandeld gelaten, dit vind ik persoonlijk ook het mooist.
Maar dat is natuurlijk smaak, ik kan me voorstellen dat mensen er graag een kleurtje of een wash over heen willen.
Daarom staat deze optie ook nog altijd open! Het voordeel hiervan is natuurlijk dat het in elk interieur past.
De geïnteresseerden mogen altijd even een berichtje op het blog achterlaten en anders mogen ze me natuurlijk mailen. Ook als er vragen of andere wensen zijn!
Hieronder de mooie kapstok :)

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten