Update living wall

Even een kleine update over de livingwall voor het verpleeghuis.
Dit weekend heb ik het geplaatst, de bakken had ik van te voren gemaakt en de rest daar in elkaar gezet.
Ik heb alvast wat foto's gemaakt voor de geïnteresseerden, het is namelijk nog niet helemaal klaar. Hij staat, maar daar is alles mee gezegd. Deze week word het opgehangen door de klusjesman van daar, i.v.m. regels kon ik dat zelf niet doen. En dan komen er uiteraard nog plantjes in, ik begreep dat er kruiden en dergelijke in gaan komen. Hieronder zie je het resultaat tot nu toe, wel is waar nog wat scheef omdat het nog niet is bevestigd aan de muur en het is wat kaal maar dan heb je alvast een indruk :) Ik ben zelf ook erg benieuwd als de plantjes erin staan! Dan deel ik dan natuurlijk weer hier!


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten